Klachten

Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht het gebeuren dat u niet tevreden bent of iets vervelends heeft meegemaakt, kunt u ons klachtenformulier invullen. Dit formulier is te vinden op onze website en kunt u altijd vragen aan de hoofdbegeleider. Uiteraard is het ook mogelijk om contact op te nemen met de vertrouwenspersonen van Autismecentrum 2Play.
Het ‘registratieformulier klacht cliënt’ van Autismecentrum 2Play kan op papier of digitaal worden ingevuld en opgestuurd. Via de mail kunnen ouders deze sturen naar kwaliteit@centrum2play.nl Daarnaast is er een ideeëndoos aanwezig bij Autismecentrum 2Play waarin de ingevulde klachtenformulieren gestopt kunnen worden.

Klik hier om het klachtenformulier te downloaden

Autismecentrum 2Play is ook aangesloten bij een externe onafhankelijke klachtencommissie. Indien Autismecentrum 2Play en de ouder er samen niet uitkomen kan de klacht worden behandeld bij de Stichting Klachtenbehandeling Gezondheidszorg. Deze stichting staat de ouder gratis bij als de ouder een klacht indient. De klacht van de ouder zal door de klachtenfunctionaris bekeken worden en die zal contact opnemen met de ouder. De klachtenfunctionaris voor ouders is Max van Veendendaal.
Per oktober 2015 werken ze volgens de nieuwe wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (wkkgz). Binnen zes weken zal Autismecentrum 2Play een beslissing nemen. Indien Autismecentrum 2Play en de ouder er samen niet uitkomen zal de burgerlijke rechter of de onafhankelijke geschilleninstantie oordelen.

Contactgegevens voor de cliënt:
E-mail: klachtenbehandeling@lkgz.nl
Telefoon: +31639314347