Klachten

Uiteraard doen wij ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht het gebeuren dat u niet tevreden bent of iets vervelends heeft meegemaakt, kunt u ons klachtenformulier invullen. Ons klachtenformulier is hieronder te downloaden, waarna u deze kunt mailen naar kwaliteit@centrum2play.nl.
Uiteraard is het ook mogelijk om contact op te nemen met de vertrouwenspersonen van Autismecentrum 2Play. Wie de vertrouwenspersonen zijn is terug te vinden op de pagina ‘kwaliteit.

Klik hier om het klachtenformulier voor ouders en verzorgers te downloaden.
Klik hier om het klachtenformulier voor jeugdigen te downloaden.

Externe partij
Autismecentrum 2Play is ook aangesloten bij een externe onafhankelijke klachtencommissie. Indien Autismecentrum 2Play en de ouder er samen niet uitkomen kan de klacht worden behandeld bij de Stichting Klachtenbehandeling Gezondheidszorg. Deze stichting staat de ouder gratis bij als de ouder een klacht indient. De klacht van de ouder zal door de klachtenfunctionaris bekeken worden en die zal contact opnemen met de ouder. De klachtenfunctionaris voor ouders is Max van Veendendaal.
Per oktober 2015 werken ze volgens de nieuwe wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (wkkgz). Binnen zes weken zal Autismecentrum 2Play een beslissing nemen. Indien Autismecentrum 2Play en de ouder er samen niet uitkomen zal de burgerlijke rechter of de onafhankelijke geschilleninstantie oordelen.

Contactgegevens voor de cliënt:
E-mail: klachtenbehandeling@lkgz.nl
Telefoon: +31639314347